AKCJASOS.PL Strona Główna AKCJASOS.PL
Pierwszy Polski Portal Pomocy

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
lantus-problemy z wyrownaniem cukrow
Autor Wiadomość
paulaw89
nowy użytkownik


Dołączył: 13 Lut 2010
Posty: 1
Wysłany: 2010-02-13, 10:07   lantus-problemy z wyrownaniem cukrow

witam, od tygodnia jestem na lantusie, na poczatku bralam 24 jednostki o 21, ale rano i tak mialam wysokie cukry, wczoraj wg zalecenia lekarza wzielam 30 j i dzis rano mialam 143, nic nie zjadlam i za godzine mialam 260/. czy ktos ma jakas dobra rade? nie moge isc do lekarza,bo przez najblizszy miesiac nie ma mnie w domu...
 
 
Beatris
[Usunięty]

Wysłany: 2010-03-13, 18:45   

ja lantus biorę prawie od roku i dla mnie jest super jesli u Ciebie wystepuje taki problem podejrzewam ze to nie wina malej dawki insuliny tylko raczej jakis wew problem np stan zapalny hormony ukryta choroba ale nie jestem pewna. tyle moge powiedziec. :-)
 
 
bajkala
[Usunięty]

Wysłany: 2010-03-13, 20:36   

Hej, widze że nie tylko ja mam problemy z analogiem długodziałającym. brałam lantus przez ponad 2 lata i zawsze było coś nie tak: najpierw za duzy spadek nad ranem (bralam 12jednostek), wiec zmniejszylam dawke do 9 - potem hiperglikemie nocne ok 200, nad ranem ok. teraz od paru mcy hiperglikemie w nocy (3-4 h po podaniu insuliny)ok 300 wiec musze korygowac krotkodzialającą. zwiększenie dawki niewiele pomaga. wróciłam do Levemiru, ale widze ze tez nie jest lepiej. nie mam pojecia co się dzieje. cokolwiek i o którejkolwiek zjem na kolacje, przed spaniem cukier dobry, a w nocy juz 300. lekarz tez wydaje sie bezradny:/mam juz tego dosc.
 
 
Beatris
[Usunięty]

Wysłany: 2010-03-13, 21:05   

ja w tej chwili nie mam juz problemow choc na poczatku byly ale okazalo sie ze to hormony mi buzuja i podnosza cukier. obecnie wszystko jest ok biore 24j o 22 i przez cala noc mam dobry cukier a rano mam ok 80-130 wiec tak w miare. sadze ze nie do konca ta insulina analogowa jest dobra dla kazdego. pozdrawiam :-)
 
 
bajkala
[Usunięty]

Wysłany: 2010-03-13, 21:12   

Beatris, a ile mialas lat , jak okazało się że to hormony? ja mam 23 i obawiam się że hormony mi juz nie buzują :)
 
 
Beatris
[Usunięty]

Wysłany: 2010-03-14, 14:32   

ja tez mam teraz 23 i nadal mi buzuja a zaczelo sie jakies 2-3 lata temu. to nie jest kwestia okresu dojrzewania tylko poprostu zaburzenia hormonalne moze sie zdarzyc prawie w kazdym wieku:)
 
 
bajkala
[Usunięty]

Wysłany: 2010-03-21, 16:53   

Z Levemirem w końcu mi się ułożyło i mam piękne noce po 13 jednostkach :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 11