Strona Główna AKCJASOS.PL
Pierwszy Polski Portal Pomocy

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Może chcesz podzielić sie swoją historią?
Autor Wiadomość
paulinab91 
nowy użytkownik

Wysłany: 2013-10-08, 18:13   Może chcesz podzielić sie swoją historią?

Cześć jestem Paulina.

Jestem studentką pierwszego roku studiów magisterskich kierunek Diagnostyka pedagogiczna z edukacją międzykulturową. Od przyszłego semestru muszę zacząć pisać pracę magisterską z czym wiąże się mój post na tym forum. Zastanawiając się nad tematyką pracy magisterskiej pierwszą moją myślą były uzależnienia. Bardzo chciałabym poruszyć tematykę trudności i barier w przystosowaniu się do życia społecznego narkomanów po leczeniu odwykowym. Interesuje mnie ten temat ponieważ uważam że takie tematy należy poruszać ponieważ według mnie często owiane są one tematem tabu a osoby których te tematy dotyczą często są stygmatyzowane. Zanim zacznę pisać pracę próbuję zorientować się na razie drogą mailową czy uda mi się nawiązać z kimś współpracę. Zastanawiam się nad metodą indywidualnego przypadku bądź indywidualnych przypadków co oznacza że chciałabym opisać właśnie bariery z jakimi spotkała się jedna bądź kilka osób przeprowadzić z tymi osobami anonimowe wywiady jeżeli takie osoby chciałyby zachować całkowitą anonimowość wywiady mogłabym przeprowadzić także drogą elektroniczną/mailową. Zanim podejmę się tematu to muszę znaleźć osoby które chciałyby ze mną nawiązać kontakt.