AKCJASOS.PL
Pierwszy Polski Portal Pomocy

Alkoholizm - Nowoczesne leki przeciwko chorobie alkoholowej

exley - 2009-12-29, 20:39
Temat postu: Nowoczesne leki przeciwko chorobie alkoholowej
Co sądzicie o tego typu wynalazkach ? Czy ktoś z Was to stosował ?
Czy terapia wspomagana chemią nie byłaby efektywniejsza ? - bo z całym szacunkiem ale AA to jedzie raczej siła marketingowej tradycji niźli skutecznosci.

yuraaa - 2009-12-29, 21:10

nie znam się na lekach i powiem że nie interesują mnie,
chcesz spróbuj.
dla mnie AA jest skuteczne od momentu przyjścia czyli od 2002.
a gdzie tam marketing?? wybacz nie widziałem

exley - 2009-12-29, 21:24

yuraaa napisał/a:

no choćby na stronie głównej akcji sos - zobacz ile ośrodków żyje lecząc tym systemem. Swoją drogą gratuluję Ci szczerze nowego życia.

koos - 2009-12-29, 21:30

exley napisał/a:
yuraaa napisał/a:

no choćby na stronie głównej akcji sos - zobacz ile ośrodków żyje lecząc tym systemem. Swoją drogą gratuluję Ci szczerze nowego życia.

hmmmm w witaj - a nowoczesne to które ?? campral ?? jakieś benzo ?? bioxetin ?? nie chce mi się czytać ale powiem że wpakowałem sporo kasy w leki (miałem ;) przez jakieś 5 lat i co ?? i ....."wno" + hipnoza + komputerowe wymazywanie alkoholizmu (hehe było takie cóż - specjalista ze wschodu mi zafundował - no sam sobie zafundowałem on przeprowadzał zabieg :)

yuraaa - 2009-12-29, 21:37

chodzi ci o system oparty na czym niby ??? na AA??
na 12 krokach??
czy o przyjęty w większosci osrodków model Minneasota, chyba niedokształcony trochę jesteś
terapia terapią i ma swój początek srodek i koniec no i próbuje leczyć
AA nie leczy z alkoholizmu, AA to program na życie dla alkoholika

exley - 2009-12-29, 21:54

Koos chodzi mi o takie wynalazki jak vivitrol czy naltrekson.
yuraaa dobrze wiesz o jaki system chodzi.

koos - 2009-12-29, 22:08

exley napisał/a:
Koos chodzi mi o takie wynalazki jak vivitrol czy naltrekson.
yuraaa dobrze wiesz o jaki system chodzi.